Leta i den här bloggen

lördag 11 februari 2012

Melodifestivalen

Lördag..

Första veckan på ComHem är klar. Utbildning har det varit hela tiden och kommer fortsätta så i några veckor till. Lokalerna är på gång att bli färdiga med, vill veta hur MIN plats kommer se ut och var den kommer vara. =)
Annars känns det bra. Lite segt som sagt men så är det väl.

I går blev det tacos hos Ida å Jonas. Myskväll. Bara att jag är så sjukt less på nacken. Men blir väl för mycket sittande i för dåliga stolar.

Varit och shoppat idag. Blev ju så fast det inte var meningen. Men lite kläder till jobbet och en radio till badrummet m.m.
Precis tittat på Melodifestivalen och färgat håret. Mysig och lugn lördag.
Är ju inte direkt musiken som lockar att kolla på MF längre. Snacka om utfyllnad! Men allt det runt omkring är ju helt okej.

Så tro om man ska orka ta tag i tapetseringen i morgon då.. Motivationen är ju inte 100% direkt. Men man ska väl börja någon stans. Det blir ju bra tillslut. =)


Var in på Stadium i går och fixade lite träningskläder också. Hade ju presentkort där. Så nu är jag taggad för ett träningspass på måndag. =) Bara skor som fattas men det måste ju ordnas lite mer då. Ska se till att jag faktiskt gör löptest innan så blir nog att fara till Umeå på Löplabbet å handla där.

Har fixat lite med Spotify idag. Eller raderade lite listor och ska se om jag kan lägga till lite fler bra i stället med blandad musik. Någon bra träningslista kanske man ska fixa. Smart där!

Tro hur <3 efterrätt ser ut.. Den vilar i frysen.. Blir nog att smaka i morgon i stället. :-)

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar