Leta i den här bloggen

onsdag 1 februari 2012

6e februari

I går var det sista dagen i butiken. =) Självklart är det en blandad känsla. Kommer att sakna vissa delar medans andra bara ska bli sköna att slippa.

Men from Måndag jobbar jag 100% på Com Hem som Kommunikatör. Det börjar med 3veckors utbildning. 6mån provanställning så klart. Ska bli riktigt spännande att få vara med och dra igång något helt nytt här i Ö-vik. Dagarna kommer ju att vara mellan 8-21 självklart inte hela dagarna men där emellan. Lördag-Söndag 9-18.

Tror det kommer bli bra ändå då man kommer att kunna planera livet då man vet när/var/om/hur länge och ATT man ska jobba. =)

Mer nytt. Ska börja slipa i köket idag hade jag tänkt. Dax att försöka få upp tapeterna på väggarna så det blir lite ljusare och fräschare där med. =) Slipningen borde bli klar denna vecka sen får vi ta tapetseringen när vi hinner.

Fredagen innebär överrasknings mys för <3 som fyller 25 på lördag. <3 Så helgen blir väl full med tårta å kaffe skulle jag tro. =)

Em. blir möte med försäkringsbolaget för att ordna så att allt ser bra ut. Hemförsäkringen är ju under
kontroll men lite liv och olycksfall skulle ju vara bra. Så man får någon krona om det skulle bli nå.

Håller på och ser över bästa bank möjligheterna också för oss. Mycket nu. Känner mig helt plötsligt ännu mer vuxen än vad jag trodde jag kunde. Men det är ju bra man börjar se och PLANERA framåt också.
Tycker nog faktiskt det är lite kul med.. =) hihi

Nej nu ut i köket!

Ha det bra alla!

Kramar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar