Leta i den här bloggen

torsdag 1 september 2011

Väcktes av ett sms från älsk idag.. hihi Hon fick dåligt samvete, tror jag.. :) Men det gjorde inget jag skulle ju ändå vakna. 


Har slipat lite i hallen idag å fixat. Va på C.O och köpte lite gipsskruvar till tavlor, spegel, gardiner m.m. 500:- herregud!!!! 


Fixat färg till taket i hallen och så såg jag nu att det var ju grundfärg vi behövde haha.. Jaja, tur jag fick kundnr av hyresvärden idag så jag kan hämta ut tapeter i morgon, alt. byta mot de vi redan fått.. Kom ju på idag att det kanske skulle va snyggt med samma i hall å kök dvs vit istället för beige i hallen. Så dax att fixa det i morgon.. hihi 
Sen blir det en bänk i hallen med. Det kommer bli såååå fint.. =)


På em. blev det en vända på stan med svärmor å svägerska. Som sagt det drog iväg på C.O.. gaaaa.. 
Men... Bjuden på fin pizza.. Sen blev det fika här i lght. Å vi fick in köpmandisken med. =) Ska bara fixas träplugg och en borrmaskin. Hälsa på svärfar i morron så.. =P 


Hur ska det kunna hinnas med någon maskerad egentligen?!?! Vem ska hinna gå på den? Inte jag i alla fall.. Massa att pyssla med i hemmet juh!! =O


Ska skicka in en ansökan på C.O med snackade lite med Stefan verkar som de kan behöva lite flera timmisar.. Yees.. Lite jobba i alla fall.. =D 


Meeeeen.. Mobilen krånglar efter ett tag in i samtalet så bryter den.. Men ska kolla lite inställningar och se om det har något att göra med Gsensor grejen att den går in och avslutar samtalet om man lutar telefonen.. hmm.. *klikli*


Dom har ju börjat visa gamla pådagen statusar på FB. Snart ett år sedan mamma gick bort.. Jobbigt.. Mer än ett år sedan hon blev sjuk. Ska man behöva uppleva allt igen genom dessa gamla status påminnelser..? =/


Nej, nu blir det lite tvmys i soffan innan det är sova dax för mera slipning i morron och ev. målning av tak. 


Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar