Leta i den här bloggen

tisdag 13 september 2011

Fix och don..


Hej hej!

Idag har jag fått fingrarna ur och fixat ihop köpmandisken så den är hel. Sen blev det spackling och målning. Känner mig ganska nöjd med resultatet hittills.. Lite fin fix i morgon.

Omålad, men lagad, handtag borttagna..




Målad byrå.. Lite i alla fall..


Så här ser den ut just nu..
I morgon blir det mera målande det lilla sista liksom..
Under dagen har jag även kollat efter nya jobb att söka. Var ju hos NyFöretagarCentrum i går och pratade om mina företags planer lite grann. Jag vet inte vad jag vill göra. Herregud vad svårt det ska vara! 
Men på måndag börjar starta eget utbildning i alla fall. Det ska bli kul. Har ju en till idé att fundera över. Den första är ju också absolut aktuell med. 
Önskar verkligen att jag hade kunnat jobba med något mer fysiskt. Vill skruva. Något kreativt!! 
Småmotorer? Hmm.. Kolla upp det kanske. 

Förhoppningsvis kommer <3 hem på torsdag. Men man vet ju aldrig, det är ju alltid något som strular så.. =( Om hon kommer hem på torsdag så drar vi nog till Orsa på fredagen. 
Hoppas på det. Annars blir det tapetsering i hallen. Så i morgon blir det till att slipa lite och ev se om det behövs spacklas lite till. 
Måste ringa hyresvärden också om badkaret och om han kan hjälpa att sätta upp lampan i hallen. Jag blir tokig på detta gips! Porösa jävla väggar och tak!! 

VET NI VAD!!! JAG VANN I TÄVLINGEN OM ATT FÅ VARA TESTPILOT FÖR NOKIA N9!!!  

Nokia N9
Så snart kommer jag att få en Nokia N9 med posten. Yees!! 1300 deltagande i tävlingen 30st skulle väljas ut till testpilot! JAG är en av dem!! Helt galet! =D Nu är det bara att vänta på mer bekräftelse och att telefonen ska dyka upp!! Bästa piloten vinner en weekend för 2 till London!! =) hehe Ajja.. Det tror jag ju inte på men men.. Ska försöka!!

Annars är det en heldel Wordfeud med under dagarna. Hmm.. Gått sådär på slutet nu taskiga bokstäver eller så är huvudet skapat så att det inte ser ord man nyligen använt.. 


Nu åter till tvn eller soffan i alla fall. Snart dax att sova tror jag. =) 

Puss å GodNatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar