Leta i den här bloggen

onsdag 14 september 2011

Regn..

Men vad gör väl det!! =)

Ringde hyresvärden idag om badkaret. 25min senare var det på plats! =) Service!
Sen fixade han till taklampan i hallen med så nu är den på plats. Hoppas vi bara att det blir tapetsering till helgen. =) Stina får visst lov att jobba fredag med så blir inge Orsa denna helg.. =/

Badkaret på plats, nyputsat!
=)


For iväg och handla en sväng, jag och pensionärerna.. =P Fick avstämning på scanningen på Kvantum med. Tur var väl det!! Då jag höll på att få betala för två bacon pkt jag inte tagit. HaHa
När jag skulle ta mig iväg trodde jag aldrig bilen skulle starta. Kanske borde lägga i en bogserlina? Kolla upp om det finns nån i alla fall.. =O

Och nu är även byrån målad.. Vilken soft kväll jag ska ha. I morgon är det dax att slipa å spackla lite till i hallen så det bara är att dra på tapeterna där i helgen.. =)

Nya färgen, nu ska den bara torka å handtag på!
Kanske blir ett bad ikväll.. hmm.. Om jag orkar flytta mig från soffan förstås. =)

Är ju Bonde Söker Fru ikväll det får jag inte missa! Dom är ju så bra på att skämma ut sig. Och att få se dessa pinsamma tjejer som sökt också. Hehe Ja hoppas det blir lite romantik sen bara. =)
Verkar som om de sägs en heldel tabbar i speed datingen..

Nu mot soffan och lugnet från tvn. =)

Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar