Leta i den här bloggen

måndag 19 september 2011

Ensam hemma..

Ny vecka nu då..

Utbildningen har börjat.. ..och jag är helt död idag.. Va så jävla trött i morse när jag parkerade bilen så att jag glömde vrida av ljuset.. =( 7timmar senare var det inte mycket kvar i det batteriet... Tur Petter finns när inte sambon finns tillhands.. ;-P

Hoppas kursen ska ge lite till i morron å lite mer.. Fick en bok idag också som jag tittat på flertalet gånger och tänkt beställa men aldrig blivit av.. Tur var väl det.. =O

Har inte ens orkat slå upp den sen jag kom hem det säger nästan allt.. :) Men min trötthet har väl sin förklaring i att jag inte somnade förens efter 1 någon gång och vaknade fem för att leverera Stina till Norrböle.. =)

Kanske ska ta en titt nu i den innan ögonen slår igen helt.. Man får motivation men fan vad jag inte orkar idag.. Men viljan finns där.. =)

Planerar inför Eget Företag mässan.. Boende och allt runtomkring.. :)

Hatar den här jävla frysen!!! Den smäller och låter så man nästan kissar på sig!! =@

I alla fall så var det en relativt lugn helg. I alla fall för mig. S var lite bakis i lördags, eller hmm, mycket.. Så blev ingen tapetsering då.. Men i går blev det några våder i hallen..

Hallen, en vägg färdig.. Vitt och fint..
=)

Puss och god natt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar