Leta i den här bloggen

måndag 21 november 2011

Måndag..

På fredag morgon drar jag till Uppsala..
Lördag kl 12 e det släktträff inne i staden! 19:00 blir det Plock med "klassen".. =) Ska bli kul å se hur det är med alla.. Å gott med Öl!! =P

Så just nu fixar jag med lite filmer och musik för resan.. Och även rapportera in lite tider till f-kassan..

I morron blir det in på jobbet nån timme å gå igenom ny katalogen med kampanj, men det är förberett å klart ska bara kollas över en sista gång så jag vet vad jag ska berätta om.. Snart är det jul! =D



Vi firar julen hos Stinas föräldrar i Norrböle, en lugn och skön helg hoppas jag.. Vi har köpt ETT paket i alla fall.. En bit på väg..


Måste bli bättre på att lägga in när jag jobbar och inte jobbar!! Guuud!!! Så irriterande ändå tycker jag att jag är duktig.. =O

Hittat ett nytt favvo band också, sjukt bra sound.. Black Keys!!

Nej men åter till fixandet..

Puss å Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar