Leta i den här bloggen

tisdag 29 november 2011

Hejhej!

Sitter och funderar över hur mycket man ska vilja hinna med innan/till julen. Med ex. bak o mat.. 
Har skrivit upp Istersmör, Tekakor, senap med, tror jag Stina vill göra. Jansson? En skinka ska vi kanske göra med.. Kan väl bli bra.. =) 

Får se om sambon kommer hem snart så man kan planera lite..

I morgon skulle jag visst jobba.. Typiskt!! Jag som ska på möte kl 13, fan också!! Ajja.. Får smita iväg på det.. =P Spännande!! Vill vill vill!!! =D

Borde klippa mig med men hur? Om jag ändå inte har nån bra ide kan ju skiten se ut så här. 

Idag blir det brunabönor å fläsk.. 

Har börjat spela Oblivion idag, köpte det i Uppsala.. Så roligt.. Måste hålla mig ifrån det nu så jag inte fastnar vid datorn hela kvällen.. =P Har lite att läsa på tills i morron.. hehe 

Ajja.. Nu ska vi se nu kom <3 hem.. =) 

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar