Leta i den här bloggen

måndag 22 augusti 2011

Andra lediga dagen, redan rastlös, tur det blir lite utgång och annat i morgon..
Fika med Emelie på em. Ska bli trevligt.

Vid 19tiden är det dax för AF med de bästa.. =) Ska bli trevligt.. Tråkigt att det är sista veckan. Men som jag längtar efter att få bo med Stina så är det ju värt det enkelt. Hoppas kanske att det ska lösa sig lite med jobb till veckan också. Kan ju hoppas.. ;-)

Så blir då en första vecka med fult upp hoppas och tror jag.. :) Massa planer. Dododo.. :-P

Ska fixa tid för klippning och noppning av ögonbryna också..
På Onsdag blir det en tur till Bollnäs för att sälja en grävmaskin och hämta en bil. Så blir lite Scania körning för mig, ska bli riktigt roligt. Att äntligen få köra igen!! =D

Spelar WORDFeud  ganska roligt bara man kommer in lite mer i det så.. Lite kasst med orden just nu.. =P
Kul att spela mot andra spelare.. :)

Nu ska jag ägna mig åt fyran och komedi.. :O

Puss å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar